När jag läste din blogg



Molntuss, när jag hade läst din blogg tyckte jag att det var tråkigt att bli behandlad så för att detta gänget som du ville var med i är ett gäng som inte kollar på andra människor utom sitt gäng.

Sen tyckte jag att du skulle inte vara så orolig över att du inte fick var med dom för att det finns många människor i skolan.  Försök att passa in i ett annat gäng för det puplära gänget gör inte dig puplär men du ska alltid tänka på att du är bra som du är.

Vad vet du om andra som är i skolan utom detta gänget? Tror du inte att dom andra i skolan vill vara med dig? Du kan testa att vara med dom som du kallar "botten eller i mitten". Jag tror du få vara med dom.

Att bli mobbad är inte något man ska önska sig för att det är inte kul och bli mobbad. Jag tror garanterat att du kommer hata ditt liv om du blir mobbad. För att du kommer inte orka med det folk säger eller gör mot dig 24/7. Så det är inte något du ska önska dig, Molntuss.

Kommentarer